O ESCP
Europejskie Stowarzyszenie Coachów Psychologów jest organizacją zrzeszającą psychologów wykonujących zawód coacha. Połączyły nas wspólne wartości i chęć stałego podnoszenia jakości wykonywanych usług z obszaru coachingu. Pomysł założenia stowarzyszenia zrodził się w 2016 roku. Rok później Stowarzyszenie zostało zarejestrowane w KRS (czerwiec 2017 roku).
Stowarzyszenie promuje pracę w strukturach coachingowych w oparciu o wiedzę z obszarów psychologii. Zależy nam na rozpowszechnianiu wiedzy opartej o badania jakościowe i ilościowe, a co za tym idzie na podnoszeniu jakości coachingu w Polsce.
Głównym celem działalności stowarzyszenia jest upowszechnianie coachingu jako formy pomocy i wsparcia w rozwoju mającej podstawy naukowe w psychologii. elami szczegółowymi działalności stowarzyszenia są:
- promocja coachingu jako metody pracy psychologicznej;
- wspieranie i prowadzenie badań dotyczących rozwoju i profesjonalizacji coachingu;
- podnoszenie kwalifikacji coachów i psychologów;
- promowanie zastosowania coachingu w działaniach na rzecz dobra i pożytku publicznego;
- budowanie współpracy z organizacjami zrzeszającymi coachów i psychologów;
- dbałość o wysokie standardy praktyki zawodowej coachów;
- upowszechnianie wiedzy psychologicznej w praktyce zawodowej coachów.

··· Obszary działań

Edukacja Rynku
- promocja profesjonalnego coachingu
- współpraca ze szkołami coachingu
- edukacja coachów
- edukacja poprzez wysoką jakość usług

Pomoc psychologiczna z wykorzystaniem coachingu
- coaching indywidualny i grupowy
- mentorcoaching
- szkolenia

Etyczne wartości
- budowanie relacji z klientem
- wsparcie w rozwoju w zgodzie ze sobą i prawdziwymi celami

Badania psychologiczne
- badania jakościowe i ilościowe coachingu

··· Superwizja
Wysoka jakość usług wiąże się przede wszystkim z doskonałym przygotowaniem coachów do pracy z klientem. Służy temu również Superwizja, czyli narzędzie do rozstrzygania spraw zawodowych coacha, jego refleksji nad dotychczasową pracą. W tym miejscu coach spotyka się z ekspertem, może zasięgnąć jego opinii, wyciągnąć wnioski, które pomogą zaplanować przyszłe zmiany dotyczące rozwoju zawodowego i doskonalenia się, a tym samym do jeszcze lepszego poziomu świadczonych usług.